Sunday, December 25, 2005

Nieuwe niet zo nette opmerkingen.

Een wat oudere keurige heer zet zijn auto stil dwars voor de neus van een ligfietser. Daait driftig het raampje open en zegt met bevende stem: "Jullie zijn toch eigenlijk wel rotlui hé" Draait zijn raampje weer dicht en rijdt verder.........

Reactie van een vrachtwagenchaffeur in Luxemburg die wordt afgeleid door ligfietser en f 10.000,- schade veroorzaakt: "Ze moeten jou opsluiten met je fiets!

Gisteren bijna zo'n ligfiets lullo doodgereden.Knalt zo met een rotgang de weg over zonder af te remmen of te kijken.Gelukkig rij ik niet zo snel dus kon nog remmen.Kijkt ie mij ook nog vals aan vanonder z'n helmpje (alsof dat helpt tegen mijn auto).Het doet hem echt meer pijn dan het mij doet hoor als hij onder mijn wielen doorgaat.

No comments: